Jan 18, 2013

100 yen shop / 100円ショップ

Stroller hooks by fumika yamamoto
Stroller hooks, a photo by fumika yamamoto on Flickr.

!00 yen shop in Tokyo got everything!

日本の100円ショップはなんでもあるなぁと今日は感心。

I was going to buy stroller hooks for 1500 yen online, but I found them at 100 yen shop.

オンラインで1500円でベビーカー用のママフックを購入しようと考えていたけど100円ショップで見つけたのでそっちを購入。

Although they were 100 yen, they were durable enough to hang my diaper bag.

100円だったけど2キロまでなので私のママバックもしっかり引っ掛けられた。

I used the footmuff in the car seat, so Mia could see my face while I pushed my stroller this time. Thus she did not cry, and I did not have to use my carrier.

私のベビーカーはアメリカ製なのでチャイルドシートの装置が可能。ベビーカーにチャイルドシートを使うと私の顔が見れるようになるのでチャイルドシートにこの間、買ったフットマフを装着。そしたら今回は娘は泣きませんでした。

I do not use my stroller everyday like I did in Austin anymore. I think Mia has forgotten about it already...

日本に来てからはベビーカーはほとんど使えていないのでなんだか娘はベビーカーを忘れてしまった感じ。

No comments:

Post a Comment